که درد را نمیشود به هیچ کس حالی کرد ...
دانلودفیلم های2015...دانلودفیلم های2014...دانلودفیلم....2014...فیلم های ترسناک ..اس ام اس عاشقانه...اس ام اس ....تصاویرعاشقانه...تصاویر...اهنگ های2014..اهنگ های جدید..فیلم های 2018-فیلم های 2019-اس ام اس شب یلدا-جملات شب یلدا-تصاویر جالب -تصاویر غمگین-اس ام اس عالی-اس ام اس غمگین-جملات غمگین
تاریخ : چهار شنبه 1 مرداد 1393
نویسنده : shayan

درد اینجاست ...

 

که درد را نمیشود به هیچ کس حالی کرد ...        - محمود دولت آبادی -




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
دلبند در تاریخ : 1393/5/3/5 - - گفته است :
سلام بهت تبریک میگم
وبت بینظیرههههههههه
من ک با افتخارلینکت کردم
میشه منو لینک کنی ب اسم خودم بلینک

/weblog/file/img/m.jpg
مجید در تاریخ : 1393/5/3/5 - - گفته است :
برایت دعا می کنم که ای کاش خدا از تو بگیرد هر آنچه را که خدا را از تو می گیرد


سلام.منتظر نظرات زیباتون هستم.
یه کم تو وبلاگ تغییرات ایجاد کردم.
بیاید ببینید.

شایان خان خیلی وقته لینک شدید.
لینک کنید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید